društvena odgovornost
društvena odgovornost

održivost i društvena odgovornost

Kao obiteljska poljoprivredna tvrtka, SCHAUMANN vidi sebe kao društveno odgovornu tvrtku prema svojim zaposlenicima i prema samoj poljoprivredi.
 

jačanje dugoročnih odnosa sa kupcima

Primarni cilj je jačanje dugoročnih odnosa s dobavljačima i klijentima. Posebno obučeni savjetnici SCHAUMANN-a provode direktni razgovor sa farmerom, kako bi stvorili koncepte hranidbe specifične za farmu i tako osigurali sveobuhvatnost u savjetovanju.

održavanje i poboljšavanje učinaka zaposlenika

SCHAUMANN ulaže u kontinuirano obrazovanje i usavršavanje svojih zaposlenika kako bi kupcima jamčio dosljedno visokokvalitetne savjete i podršku. Uz to, uspješnost, motivacija i zadovoljstvo zaposlenika promiču se opsežnim preventivnim zdravstvenim mjerama i socijalnim naknadama.

rani razvoj angažiranih stručnjaka

Promocija mladih talenata posebno je važna za SCHAUMANN i stvara održivu osnovu za razvoj budućih kvalificiranih radnika. Dani karijere na sveučilištima, studentskim seminarima i stručnim praksama u tvrtkama, imaju za cilj ponuditi zainteresiranim mladim ljudima početno radno iskustvo i uvid u svijet rada u SCHAUMANN-u na svim razinama.

zaklada za promicanje znanosti o životinjama i poljoprivredi

Osnivanjem Zaklade H. Wilhelm Schaumann, nastala je neovisna institucija čija je glavna svrha neprofitna promocija znanosti o životinjama i poljoprivredi u obliku konferencija, a posebno promicanje mladih znanstvenika. Poseban naglasak stavljen je na potporu projektima koji omogućavaju dugoročnu poljoprivrednu uporabu.

društveni angažman u javnostiD

SCHAUMANN je uključen u društveni područja svojih klijenata. Primjerice, poljoprivredna događanja i natjecanja podržavaju se u obliku donacija u naturi i novcu. Tvrtka podupire ruralno stanovništvo kroz brojne ciljane aktivnosti.